Maramuresean venit din franta cu avionul pe aeroportul baia mare, trimis acasa cu taxiul

Caz halucinant aseara in Aeroportul International Maramures. Cu zborul Tarom Bucuresti – Baia Mare a calatorit un maramuresean din Sighetu Marmatiei, care a venit din Franta de pe Aeroportul Paris Charles de Gaulle.

Conform celor declarate in exclusivitate pentru baiamare24.ro barbatul a informat autoritatile romane atat pe Aeroportul Bucuresti, cat si pe Aeroportul Baia Mare.

"In avion se stia de unde vin, mi-au dat masca si manusi. Cand sa aterizam pe Baia Mare mi-au spus sa raman pe scaun pana coboara toti pasageri. Asa am facut, am coborat ultimul. Numai ca acolo nu ma astepta nimeni de la DSP. Politistii de frontiera au sunat la DSP Maramures si dupa ce m-au tinut o ora si jumatate mi s-a transmis ca pot sa plec acasa. Am plecat cu un taxi pana la Sighetu Marmatiei. L-am informat si pe taximetrist despre acest lucru. De cum am ajuns acasa m-am izolat 14 zile si nu am intrat in contact cu nimeni. Sunt asimptomatic. insa am dorit sa fiu preventiv si sa respect legislatia" ne-a spus maramureseanul.

vom reveni cu detalii oficiale

Comenteaza cu Facebook

Epidemia, vazuta de o romanca din Lombardia. "Va fi mai rau in toata Europa, mai rau decat in Italia, pentru ca nimeni nu crede"
Citeste
Raport OMS: Aproape 11.000 de cazuri noi de coronavirus intr-o singura zi in intreaga lume. Ingrijorarea creste in Italia si Spania
Articol preluat de pe vasiledale.ro. Citeste tot articolul aici.